вторник, 24 март 2009 г.

ЗАЩО ВЕРЕН ?



Последната година беше изключително интересна за мен, но въпреки всичко положително, което се случваше в живота ми, почти ежедневно бях подложена на изпит за вярност. Вярност към приятелите, които понякога се проваляха, вярност към работа, която много харесвам, но често става досадна, вярност към семейството, в което понякога се чувствам като във водовъртеж. Всяко препядствие по пътя ни е свързано с усилие, а понякога и болка, но след неговото преодоляване се чувстваме достойни и силни. Благодарна съм за ежедневните изпити, които Бог допуска в живота ми. Направиха ме толкова твърда, постоянна и като че ли непрестанно трезвена да очаквам поредния изпит с радост и вяра, че имам сили, че ще победя и този път...
Верността е атрибут на Бога и част от Неговата същност. В Пс.117:2 се казва: „Верността Господна трае до века!” През цялата история Бог показва Своята вярност, въпреки непостоянството, непокорството и греха на хората. Иска ми се да бъда като Него, защото съм по Негов образ създадена. Затова в ежедневието си ще стоя, ще браня, ще закрилям и ще бъда вярна. Не приемам нищо за даденост! Искам да задържа това, което съм постигнала с толкова труд, постоянство и ВЯРНОСТ. Благословенията, които не се измерват с пари, добрите взаимоотношения, които всеки ден са подложени на изпит. ИЗПИТ ЗА ВЯРНОСТ...

2 коментара:

  1. Май ще започна да чета този блог ;)

    ОтговорИзтриване
  2. Денят ми почва с усмивка след този коментар :) Винаги съм се изумявала как дори и да не познаваш близко човек, чрез Божия Дух можеш да чувстваш някой сякаж го познаваш от години...

    ОтговорИзтриване