вторник, 24 март 2009 г.

ЛИЧНО




За толкова години изучаване на Библията разбрах, че едно от най-важните неща за всяко начало е поставянето на основа. Така че реших да започна с малко информация за себе си. Имам прекрасно семейство и въпреки че двете страхотни момчета провокират всеки ден в мен различни настроения ги обичам повече от всякога. Големият Йоан стана скоро на 16години. Направих всичко възможно да не се занимава с музика, но той по цял ден свири на своята електрическа китара. Цял живот бях музикант и в къщи какви ли не инструменти има, как да не се запали по музиката? Казвам бях, защото приключих с музиката като изпълнител, но не преставаме с момчетата да слушаме хубава музика. Е, в стиловете често се разминаваме, тъй като аз обичам и класическа музика, която като че ли младите хора просто не разбират. Но затова пък се опитвам да бъда "в крак с модата" и да слушам тази, която и те слушат. Малкият Данайл, който е само година по-малък не само е фен на футбола, но и тренира в елитен софийски клуб. Под секрет казано не харесвам футбола, но се опитвам ежедневно да го насърчавам, защото често тренировките са толкова уморителни, че ми е мъчно за моето малко момче...


Не зная как се реших да започна този блог, беше толкова спонтанно! Мислих за какво ще пиша. Последните месеци ме вълнуват единствено неща свързани с есхатологията и тъй като не е тема, която вълнува много хора, едва ли ще започна с нея. Въпреки това смятам да споделям теми свързани с богословието и което мен самата вълнува. Примерът е нещо, което аз съм получила и което ми се иска да оставя след себе си, но знанието, което сме натрупали с годините трябва да се споделя за да предпазим младите от неволни грешки. Харесва ми да съм тук и се надявам да се получи нещо интересно...

4 коментара:

  1. Здравче, хайде честито и от мен, и много ползотворно време с блога!

    ОтговорИзтриване
  2. Много благодаря, Вили! Струва си човек да опита..

    ОтговорИзтриване
  3. Този коментар бе премахнат от автора.

    ОтговорИзтриване
  4. Харесва ми идеята!
    Това, което си написала е много хубаво!
    Ще следя развитието!

    ОтговорИзтриване