понеделник, 23 март 2009 г.

Здравейте!

Здравейте! Опитвам се да създам свой блог. За първи път ми е. Чувствам се сякаш стъпвам на непозната територия и малко плахо, крачка по крачка напипвам възможностите. Иска ми се да знам повече за предимствата, които има интернет пространството. Обичам да общувам с различни хора, но за съжаление прекалената ангажираност не позволява и се улавям, че в последната година общувам с повечето си приятели чрез интернет. Ще се радвам да ми пишете! И ако някой ми даде съвет как блога ми да стане по-уютен, ще приема предложенията с удоволствие...

2 коментара:

  1. Поздравления! Добро начало! Няколко съвета - не се пристрастявяй към блогването :), добре е ние, които четем да знаем малко повече за теб, но не прекалено много. Много читатели няма да са добронамерени. За сега толкова. На добър час!

    ОтговорИзтриване