четвъртък, 26 март 2009 г.

БЛАГОДАРЯ!



Днес е специален ден за мен!
Какво е специалното на деня? Празник може би? Не! Един ден като всички останали! Събуждам се, а моят съпруг ми поднася ето този букет със страхотни калии. Между тях беше поставил подарък, който дори не забелязах /няма да кажа какъв, тъй като е много лично/. Бях изненадана, не, не, бях шокирана. Моят мъж е доста твърд човек и рядко ми прави изненади. А така без да има повод... направо невероятно... Миналата събота имахме специално събиране на семействата в нашата църква. Време за споделяне, общение, молитва. Гледахме интересен филм, след което се разделихме на групи за дискусии, а накрая записахме всеки за своето семейство това, което желае да се подобри във взаимоотношенията. Дали разговорите бяха подбудили моят съпруг на този жест? Незнам! Но беше много мило, а когато е и неочаквано поражда особена радост и добро настроение.
Аз съм човек, който е преминал през редица трудности и обрати в живота си, като повечето хора. Свикнала съм, като че ли, да приемам лошото и трудното и да се боря, а когато животът ми поднесе нещо добро, немога да повярвам. Дори ми е трудно да се зарадвам. Но трябва да променя това в себе си и да кажа БЛАГОДАРЯ! Радостна съм, че Ви имам!

4 коментара:

  1. Животът често е изпълнен с много и различни трудни моменти, ситуации и предизвикателства, с които трябва да се борим. Доброто, което се случва около нас, като че ли остава незабелязано, сред изобилната информация за измами, насилие, убийства, кризата и т.н. Но доброто съществува и без значение колко трудни моменти сме преживели, между тях има и много добри неща, които са ни се случили. И ако приемаме лошото около нас, колко повече трябва да приемаме и ценим доброто, защото то е дар от Бога!

    ОтговорИзтриване
  2. Най-хубавата част от любовта, според мен, е изразяването чувствата.А да можеш и да ги покажеш по подходящ начин си е изкуство.Бъди щастлива, че твоят съпруг е започнал да го овладява.Поздравления за деня!Поздравления за мъжа! аги

    ОтговорИзтриване
  3. Нещо си настроеноен философски приятелю :)! Да не те заразих с този блог! Шегувам се! Днес съм просто щастлива! Благодаря! Скоро ще бъдеш семеен и от теб се очакват такива жестове - учи се! Успех!!!

    ОтговорИзтриване
  4. Благодаря ти Аги! Липсваш ми на работното място! Утре те чакаме в офиса...

    ОтговорИзтриване