неделя, 25 април 2010 г.

Очите на разума ми са просветени!

„Аз ще те вразумя и ще те науча пътя, по който трябва да ходиш, ще те съветвам, като върху теб ще бъде окото Ми. Не бивайте като кон или като муле, които нямат разум, а трябва да се обуздават с юзда и оглавник, иначе не биха се приближавали при Тебе.” /Псалм 32:8,9/

Отворих Библията си и погледа ми мина през този стих. След това го прочетах отново и отново. Цял ден мислите ми се завръщаха към думите на Господа. Представих си сцена в която сме ние, които казваме, че обичаме Господа и Той, сложил ни юзда за да ни води, иначе просто не бихме идвали при Него. В крайна сметка знаем, че не това е Неговата воля за нас. Той би желал драговолно с радостни сърца да Го следваме, да си приближаваме под крилото Му и да се наслаждаваме на присъствието Му.

Колко често само когато сме в безизходно положение се сещаме за Христос. Въпреки това Той ни помага и дава изходен път. Не е необходимо да чакаме глас или надпис на небето за да разберем каква е волята Му за живота ни. Той казва: „ Ще те науча пътя, по който трябва да ходиш... ще ти дам разум, мъдрост... ще те вразумя...” Ако си чакал дълго време откровение или специално водителство, Бог ти казва: „Аз съм вложил в сърцето ти мъдрост...ще те съветвам...” Във всеки човек са вложени специални дарби и възможности. Някои хора съумяват да ги употребят на времето, докато други се колебаят и от нерешителност пропускат момента в живота си. Въпреки това няма място, на което Бог не би могъл да бъде с нас и да не ни изведе от водовъртежа на ситуацията ни. Има изходен път.

Често ми се налага да правя промени. Не се свиква с това. Всеки път е различно. Знанието идва с натрупания опит и с времето. Винаги е свързано с действие. Голото знание, мъдруване и надговаряне не водят до никъде. Или по скоро до задънена улица. За всяка промяна съм била благодарна след време. Трудноста поражда стремеж към победа и те доближава до Източника на небесна сила. Възползвай се от трудноста и превъзмогни себе си...

Искам свръхестествен знак, за да успокоя себе си и да се почувствам по-добре, а Той ми казва: „Знаеш всичко, което възнамерявам да ти дам! Нямаш нужда от знамение, нито от пророчество или видение. Знаеш вътре в теб какво да направиш. ТОГАВА НАПРАВИ ГО”.

„Кой е турил мъдрост в душата? Кой е дал разум на сърцето? / Йов 38:36/

2 коментара: